La preparació

  • Temporalització de tasques


DESEMBRE
GENER
FEBRER
MARÇ
ABRIL
MAIG
JUNY













































8 i 9 de juny
assajos-funcions













reunió amb cultura













grups reunió













banc d'aliments




























INTERPRETACIÓ
















DISSENY-RECERCA RECURSOS
CONSTRUCCIÓ



ESCENOGRAFIA




























MÚSICA














cançó-piano













efectes-atmosfèrics
















DISSENY i RECERCA
CONFECCIÓ



VESTUARI
















RECERCA UTILLERIA



ATREZZO





























TRANSPORTS

























DISSENY
Assaig-

LLUMS












funcions































MAKING-OFF













Seguiment procés













Gravació de l´obra













Projecció




























DIFUSIÓ








 LA RODA




Concurs cartell









confecció CARTELL



programa /cartell













Repartir cartells



























FINANCES













Recerca espònsors













Altres





























Venda d´entrades



  • L’escenografia

Vol representar les ruïnes d'un amfiteatre. És un element central semi-circular composat per dues peces. L´una és el lloc on viu el personatge central, la Momo i l´altre és una grada on es reuneixen els nens i que es fa servir també per situar altres llocs de l´obra. .

També hi ha dos espais que simbolitzen les forces en col·lisió: La casa d'Enlloc i la Caixa del Temps, representades per dues portes singulars.

  • Els personatges i el plantejament del repartiment

Aquesta versió teatral conte 21 escenes i ha estat feta pensant perquè el nucli escolar de sisè pugui intervenir, així com també els pares i professors. Hi ha molts personatges que estan repartits entre els 74  actors/actrius .Així les Momos en són 11, el personatge de Cassiopea el fan  5, els homes grisos sumen 19, i els nens/nenes també 19. I encara hi ha més personatges...

Els referents inicials d'aquests personatges, ens serveixen per buscar el vestuari, situar-nos en el context social, visualitzar actituds i sobretot començar a generar d´una manera personal la recerca del personatge.

  • La música

La música té un paper molt important ja que intervé sovint durant l´obra per informar a l´espectador d'aquests dos mons oposats: el de la Momo i els seus amics, i el dels homes grisos. La part de la Momo serà composada per la pianista Sandra Fonte .
A l´escola la professora de música Bel Mª Covas dirigirà el cor de nens que interpretaran el tema principal i una acció musical on els nens tocaran diferents instruments.
Més endavant hi inclourem un track amb el tema principal de Momo.

  • El making-of

Una altra particularitat del present projecte és l’enregistrament documental i visual de tot el procés, des de la primera reunió fins les funcions al teatre. Es fa el seguiment de les persones que hi participen, enregistrament dels assajos, fotografies i entrevistes .