- Temporalització de tasques
DESEMBRE
|
GENER
|
FEBRER
|
MARÇ
|
ABRIL
|
MAIG
|
JUNY
| ||||||||
8 i 9 de juny
|
assajos-funcions
| |||||||||||||
reunió amb cultura
| ||||||||||||||
grups reunió
| ||||||||||||||
banc d'aliments
| ||||||||||||||
INTERPRETACIÓ
| ||||||||||||||
DISSENY-RECERCA RECURSOS
|
CONSTRUCCIÓ
|
ESCENOGRAFIA
| ||||||||||||
MÚSICA
| ||||||||||||||
cançó-piano
| ||||||||||||||
efectes-atmosfèrics
| ||||||||||||||
DISSENY i RECERCA
|
CONFECCIÓ
|
VESTUARI
| ||||||||||||
RECERCA UTILLERIA
|
ATREZZO
| |||||||||||||
TRANSPORTS
| ||||||||||||||
DISSENY
|
Assaig-
|
LLUMS
| ||||||||||||
funcions
| ||||||||||||||
MAKING-OFF
| ||||||||||||||
Seguiment
| ||||||||||||||
Gravació de l´obra
| ||||||||||||||
Projecció
| ||||||||||||||
DIFUSIÓ
| ||||||||||||||
LA RODA
|
Concurs cartell
| |||||||||||||
confecció CARTELL
|
programa /cartell
| |||||||||||||
Repartir cartells
| ||||||||||||||
FINANCES
| ||||||||||||||
Recerca espònsors
| ||||||||||||||
Altres
| ||||||||||||||
Venda d´entrades
|
- L’escenografia
Vol representar les ruïnes d'un amfiteatre. És un element central semi-circular composat per dues peces. L´una és el lloc on viu el personatge central, la Momo i l´altre és una grada on es reuneixen els nens i que es fa servir també per situar altres llocs de l´obra. .
També hi ha dos espais que simbolitzen les forces en col·lisió: La casa d'Enlloc i la Caixa del Temps, representades per dues portes singulars.
- Els personatges i el plantejament del repartiment
Aquesta versió teatral conte 21 escenes i ha estat feta pensant perquè el nucli escolar de sisè pugui intervenir, així com també els pares i professors. Hi ha molts personatges que estan repartits entre els 74 actors/actrius .Així les Momos en són 11, el personatge de Cassiopea el fan 5, els homes grisos sumen 19, i els nens/nenes també 19. I encara hi ha més personatges...
Els referents inicials d'aquests personatges, ens serveixen per buscar el vestuari, situar-nos en el context social, visualitzar actituds i sobretot començar a generar d´una manera personal la recerca del personatge.
- La música
La música té un paper molt important ja que intervé sovint durant l´obra per informar a l´espectador d'aquests dos mons oposats: el de la Momo i els seus amics, i el dels homes grisos. La part de la Momo serà composada per la pianista Sandra Fonte .
A l´escola la professora de música Bel Mª Covas dirigirà el cor de nens que interpretaran el tema principal i una acció musical on els nens tocaran diferents instruments.
Més endavant hi inclourem un track amb el tema principal de Momo.
- El making-of
Una altra particularitat del present projecte és l’enregistrament documental i visual de tot el procés, des de la primera reunió fins les funcions al teatre. Es fa el seguiment de les persones que hi participen, enregistrament dels assajos, fotografies i entrevistes .